Regulamin
Regulamin sprzedaży biletów on-line
§1 Proces sprzedaży on-line
- Sprzedaż i dystrybucję biletów prowadzi Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7, 35-002 Rzeszów, NIP 813-02-68-047, REGON 000276558 zwany dalej Sprzedawcą.
- Umowa sprzedaży biletów pomiędzy Kupującym a Sprzedającym zostaje zawarta z chwilą łącznego spełnienia poniższych warunków, które stanowią integralny proces zakupu.
- Złożenie zamówienia online: Wysłanie przez Kupującego formularza zamówienia za pośrednictwem strony internetowej.
- Dokonanie płatności: Uiszczenie przez Kupującego pełnej kwoty zamówienia za pomocą dostępnych metod płatności
- Potwierdzenie transakcji: Otrzymanie przez Kupującego automatycznego potwierdzenia realizacji transakcji na adres e-mail wskazany podczas rejestracji lub składania zamówienia.
- Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym do zakupu biletu.
- Jeśli w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia nie otrzymamy potwierdzenia płatności z banku Kupującego, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a bilet unieważniony.
- Nie odpowiadamy za problemy techniczne lub awarie systemu płatności obsługiwanego przez zewnętrznego operatora.
- Podane ceny biletów zawierają podatek VAT.
- Sprzedawca ma możliwość zakończyć sprzedaż internetową w dowolnym momencie, bez konieczności podawania powodu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z podania nieprawidłowych lub niekompletnych danych w formularzu zamówienia.
- Zakupione bilety zostaną automatycznie wysłane e-mailem na wskazany adres.
§2 Reklamacje i zwroty
- Bilety na wydarzenia rozrywkowe z ustaloną datą lub czasem (np. spektakle, koncerty, projekcje filmowe) nie podlegają zwrotowi. Wynika to z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, który wyłącza możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadku tego typu usług
- W uzasadnionych sytuacjach zwrot biletu jest możliwy po uprzednim złożeniu pisemnej reklamacji w siedzibie Sprzedawcy i jej akceptacji. Reklamację należy złożyć nie później niż dzień przed planowanym wydarzeniem.
- Bilet traci ważność w momencie rozpoczęcia wydarzenia wskazanego na bilecie. Po tym czasie nie ma możliwości jego zwrotu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wykonanie płatności.
- Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia na adres e-mailowy bilety@kulturapodkarpacka.pl
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 7 dni.
§3 Ochrona danych osobowych kupującego
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7, 35-002 Rzeszów, telefon: 17 853 52 57, e-mail: wdk@kulturapodkarpacka.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@kulturapodkarpacka.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zakupu biletu elektronicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- Podanie danych jest dobrowolne. W przypadku niepodania danych osobowych, zakup biletu nie będzie możliwy;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia realizacji umowy, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych;
- Dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom; dane osobowe będą ujawniane podmiotowi obsługującemu płatności za bilety nabywane drogą elektroniczną;
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
- Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;
- Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej;
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§4 Postanowienia końcowe
- Zabrania się kopiowania, modyfikowania lub skanowania biletów nabytych online.
- Sprzedawca nie odpowiada za problemy techniczne związane z działaniem sieci Internet.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone lub zgubione przez Kupującego bilety.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania wydarzenia. W takim wypadku pieniądze wpłacone za bilety będą zwracane za pośrednictwem takiej samej metody jaką zostały one zakupione.