Regulamin

Regulamin sprzedaży biletów on-line

§1 Proces sprzedaży on-line

  1. Sprzedaż i dystrybucję biletów prowadzi Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7, 35-002 Rzeszów, NIP 813-02-68-047, REGON 000276558 zwany dalej Sprzedawcą.
  2. Umowa sprzedaży biletów pomiędzy Kupującym a Sprzedającym zostaje zawarta z chwilą łącznego spełnienia poniższych warunków, które stanowią integralny proces zakupu.
    1. Złożenie zamówienia online: Wysłanie przez Kupującego formularza zamówienia za pośrednictwem strony internetowej.
    2. Dokonanie płatności: Uiszczenie przez Kupującego pełnej kwoty zamówienia za pomocą dostępnych metod płatności
    3. Potwierdzenie transakcji: Otrzymanie przez Kupującego automatycznego potwierdzenia realizacji transakcji na adres e-mail wskazany podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  3. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym do zakupu biletu.
  4. Jeśli w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia nie otrzymamy potwierdzenia płatności z banku Kupującego, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a bilet unieważniony.
  5. Nie odpowiadamy za problemy techniczne lub awarie systemu płatności obsługiwanego przez zewnętrznego operatora.
  6. Podane ceny biletów zawierają podatek VAT.
  7. Sprzedawca ma możliwość zakończyć sprzedaż internetową w dowolnym momencie, bez konieczności podawania powodu.
  8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z podania nieprawidłowych lub niekompletnych danych w formularzu zamówienia.
  9. Zakupione bilety zostaną automatycznie wysłane e-mailem na wskazany adres.

§2 Reklamacje i zwroty

  1. Bilety na wydarzenia rozrywkowe z ustaloną datą lub czasem (np. spektakle, koncerty, projekcje filmowe) nie podlegają zwrotowi. Wynika to z art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta, który wyłącza możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadku tego typu usług
  2. W uzasadnionych sytuacjach zwrot biletu jest możliwy po uprzednim złożeniu pisemnej reklamacji w siedzibie Sprzedawcy i jej akceptacji. Reklamację należy złożyć nie później niż dzień przed planowanym wydarzeniem.
  3. Bilet traci ważność w momencie rozpoczęcia wydarzenia wskazanego na bilecie. Po tym czasie nie ma możliwości jego zwrotu.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wykonanie płatności.
  5. Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia na adres e-mailowy bilety@kulturapodkarpacka.pl
  6. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 7 dni.

§3 Ochrona danych osobowych kupującego

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie, ul. Stefana Okrzei 7, 35-002 Rzeszów, telefon: 17 853 52 57, e-mail: wdk@kulturapodkarpacka.pl;
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@kulturapodkarpacka.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zakupu biletu elektronicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  4. Podanie danych jest dobrowolne. W przypadku niepodania danych osobowych, zakup biletu nie będzie możliwy;
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu zakończenia realizacji umowy, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych;
  6. Dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom; dane osobowe będą ujawniane podmiotowi obsługującemu płatności za bilety nabywane drogą elektroniczną;
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  8. Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;
  9. Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej;
  10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§4 Postanowienia końcowe

  1. Zabrania się kopiowania, modyfikowania lub skanowania biletów nabytych online.
  2. Sprzedawca nie odpowiada za problemy techniczne związane z działaniem sieci Internet.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone lub zgubione przez Kupującego bilety.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania wydarzenia. W takim wypadku pieniądze wpłacone za bilety będą zwracane za pośrednictwem takiej samej metody jaką zostały one zakupione.